ვებ დიზაინი და ციფრული მარკეტინგი

ჩვენი მიზანია, რომ დავიცვათ ჩვენს კლიენტების მიერ დასახული ბიზნეს სტრატეგიები და ვფიქრობთ, რომ ამის მიღწევის მხოლოდ ერთი გზა არსებობს – ორგანიზებული მუშაობა მარკეტინგის, ბიზნეს გარემოსა და სხვა მნიშვნელოვანი კომპონტენტების გარშემო, რამაც შესაძლოა კომპანიის განვითარებაზე დიდი ზეგავლენა მოახდინოს. BMG Consulting-ის გუნდის წევრები მუდამ შეისწავლიან მარკეტინგის სფეროში არსებულ მდგომარეობას, რაც გვეხმარება კლიენტებთან ურთიერთობაში, რადგან გვაქვს შესაძლებლობა, მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე დავეხმაროთ მათ სამომავლო გეგმის დასახვაში.

დღესდღეობით, მარკეტინის სფეროში უპრეცენდენტო კონკურენციას ვხვდებით, რაც მოითხოვს მარკეტინგის მწარმოებლებისგან ისეთი ონლაინ სტრატეგიების შემუშავებას, რაც მიიზიდავს და დააინტერესებს მეტ კლიენტს. ჩვენი მიზანდასახულობის და ანალიზის შერწყმით, ჩვენ დაგეხმარებით თქვენი იდეის რეალიზებაში.

როგორც მარკეტინგის კონსულტანტები, ჩვენ ვიაზრებთ თქვენს პოზიციას, გთავაზობთ სტრატეგიებს, მაქსიმალური ოპტიმიზაციის ხერხებს და ტრეინინგებს იმისათვის, რომ გავზარდოთ გამჭვირვალობა და ბრუნვა თქვენი ინვესტიციის შესაბამისად.

გაეცანით, თუ როგორ შეუძლია ჩვენ ციფრულ მარკეტინგს და ექსპერტიზას განავითაროს თქვენი ორგანიზაცია:

სოციალური მედია

  • ფეისბუქი
  • ინსტაგრამი
  • ტვიტერი
  • იუთუბი
  • ვიმეო

 

ფეისბუქ-გვერდის მენეჯმენტი:

  • გვერდის შეფუთვა
  • გვერდის სტრუქტურა და დიზაინი – სურათები პროფილზე, სწრაფი გამოძახებები და ინდივიდუალური ტაბები
  • სარეკლამო კამპანიის წამოწყება და დაკვირვება:

 

  • პოსტების შექმნა და შინაარსის განსაზღვრა
  • საკომუნიკაციო დირექტივები
  • რეკლამიების მონიტორინგი
  • სარეკლამო ვიზუალი და საავტორო უფლებები
  • მოხსენებები და რეკომენდაციები
  • რეკლამების მაქსიმალური ოპტიმიზაცია ტაბების ბიუჯეტის განსაზღვრით

ციფრული მარკეტინგი

  • ციფრული კონტენტის შექმნა
  • საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია
  • ელ-ფოსტის მარკეტინგი
  • საიტის ანალიზი

ვებ-პროექტები

 

  • საიტის შექმნა
  • გრაფიკული ინტერფეისი
  • მობილურისათვის ადაპტირებული გრაფიკული დიზაინი
  • SEO (საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია)
  • მეტათეგები
  • ფეისბუქ თეგები
  • სოციალური მოწყობილობები
  • სოციალურ ქსელებში ინტეგრაცია
  • ციფრული CMS(კონტენტის მენეჯმენტი)
  • მრავალენოვანი ინტერფეისი
  • ბაზის შექმნა
  • მობილურისათვის ადაპტირებული ვებ-საიტი
  • პროგრამული გაფართოების ინტეგრაცია
  • დამატებითი ნიშნების მენეჯმენტი

ვიდეო წარმოება

წარმოების მომზადება

  • დამუშავება
  • მონახაზი და სცენარი
  • სცენარის დაწერა და ფირზე აღბეჭდვა
  • დაფინანსება
  • ლოკაციის შერჩევა
  • დაგეგმარება
  • კასტინგი
  • წარმოების დიზაინი

წარმოება

  • ცნობადი ვიდეო
  • კრეატიუი ვიდეო
  • გრაფიკული ვიდეო

 

წარმოების ბოლო ფაზა

  • ფერის კორექტირება
  • ვიდეოს რედაქტირება
  • ხმის დიზაინი

 

საინვესტიციო მენეჯმენტი

 

BMG Consulting-ის სპეციალიზაციის სფეროს ნაწილია საინვესტიციო მენეჯმენტი, რაც სხვადასხვა დარგებსა და ინდუსტრიებს მოიცავს. ჩვენ გთავაზობთ სერვისს დაგეგმარებაში, დიზაინსა და ნებისმიერი ბიზნესის ფუნქციონირებაში. ჩვენი გუნდის პრაქტიკული და ეფექტური მუშაობის მეთოდოლოგია მოიცავს პროცესის დაკვირვებას, კონტროლსა და მენეჯმენტს; იქმნება ერთიანი სტრუქტურა, რომელიც განაპირობებს პროექტის საწყისი ეტაპიდან დასრულებამდე წარმატებით ოპერირებას. BMG Consulting-ი აწარმოებს თქვენი არსებული ფინანსური მდგომარეობის ანალიზს, რათა დაგეხმაროთ გონივრული და მიღწევადი გეგმების დასახვაში. ჩვენ მოგაწოდებთ საინვესტიციო რეკომენდაციებს საჭიროებისამებრ, რაც კონკრეტულ ფინანსურ სტრატეგიებსა და მიზნებს გულისხმობს.

 

ჩვენი საქმიანობის არეალი მოიცავს კონკრეტული საინვესტიციო პროექტების მენეჯმენტსაც. ჩვენი გუნდი მუშაობა განაპირობებს თქვენი პროექტის წარმატებასა თუ მარცხს. ჩვენს პასუხისმგებლობის სფეროს მიეკუთვნება:

 

  1. პროექტის დაგეგმარება, განხორციელება და დახურვა – ჩვენ განვიხილავთ პროექტს, სრულყოფილი გეგმის შედგენით, განვსაზღვრავთ შესასრულებელ სამუშაოს, დავადგენთ თუ ვინ და როდის შეასრულებს ზემოხსენებულ სამუშაოს, დავსახავთ ბიუჯეტს და შევისწავლით არსებულ რისკებს, იმისათვის, რომ თავიდან ავიცილოთ ისინი.

 

  1. გუნდების მენეჯმენტი – ჩვენ განვაპირობებთ იმას, რომ ყველა სამუშაო შესრულდეს პროფესიონალურად და არსებული სტანდარტების შესაბამისად, რათა პროექტი დასრულდეს დროულად, გავაქროთ პროდუქტიულობის ხელშემშლელი ყველა დაბრკოლება, ვიყოთ მზად შევხვდეთ და შევეგუოთ ცვლილებებს, ვუზრუნველყოთ მაქსიმალური ჩართულობა და პირნათლად შევასრულოთ დაკისრებული ვალდებულებები.

 

  1. სწორი მოლოდინის დასახვა – ჩვენ შევუსაბამებთ პროექტებს მათ ბიზნეს გეგმებს, განვაგებთ და წარვუდგენთ მოსალოდნელ შედეგებს მოწილეებს, ისევე როგორც ვუზრუნველყოფთ მათ მაქსიმალურ ინფორმირებას პროექტის სტატუსის შესახებ, რაც დაგვეხმარება მოულოდნელი პრობლემების მარტივად გადაჭრაში – ეს კი პროექტის წარმატებით დასრულებას და დასახული მიზნების მიღწევაში დიდ როლს ითამაშებს.